Łódź: 154/ZP/14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 euro na dostawę lampy RTG do tomografu komputerowego Aquilion CXL o numerze seryjnym SCA 1262004 oraz 4-letnią obsługę serwisową tomografu komputerowego dla Zakładu Radiologii WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 327248 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 154/ZP/14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 euro na dostawę lampy RTG do tomografu komputerowego Aquilion CXL o numerze seryjnym SCA 1262004 oraz 4-letnią obsługę serwisową tomografu komputerowego dla Zakładu Radiologii WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:
Pakiet 1: Dostawa lampy RTG do tomografu komputerowego Aquilion CXL o
numerze seryjnym SCA 1262004
Pakiet 2: Serwis tomografu komputerowego Aquilion CXL o SN: SCA1262004 331900008.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Pakiet 1:
1.Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy na
podstawie Art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku:
1 podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena
netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać
strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa
zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie
strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. W
uzasadnionych wypadkach, na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy,
strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny
brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian.
2 obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto
cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony
wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie
wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą
zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
2.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
Pakiet 2:
Całkowita wartość umowy brutto w całym okresie obowiązywania umowy nie
ulegnie zwiększeniu.W przypadku podwyższenia stawki VAT zmianie ulega
jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą
obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. W
uzasadnionych wypadkach, na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy,
strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny
brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Pakiet 1: dostawa jednorazowa w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy
Pakiet 2: 4 lata od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.